Friday 3 March 2017

Beste Broodpoeding

Ek moet bieg, ek het nog nooit van broodpoeding gehou nie. Volgens my was dit maar 'n swak verskoning van 'n poeding, maar  ek moes my deuntjie verander toe ek onlangs op 'n resep afgekom het wat baie lekker geklink het, en nog lekkerer gesmaak het, veral na ek 'n paar toevoegings gemaak het.

5 Februarie was Wêreld Nutella dag en die internet was tot barstens toe vol Nutella resepte. Toe ek iewers sien hoe iemand broodpoeding maak met croissants en nutella, het ek besluit om dit uit te probeer.

Na die tyd kon ek nie help om te dink dat grondboontjiebotter 'n goeie toevoeging sou wees nie, en hoekom nie ook sommer gekapte okkerneute en esdoringstroop (dis nou maple syrup vir diegene wat nie weet nie) byvoeg om dinge nog lekkerder te maak nie. Die resultate was kwylwekkend! My man se oë het so gestraal van die liefde en bewondering en ek was baie in my noppies.

Miskien moes ek maar eerder in salige onkunde bly verkeer het oor die wonders van broodpoeding, maar aangesien ek nou my selfbeheersing moet beproef, deel ek graag die resep met julle, sodat julle saam met my kan sukkel teen die temptasie.

Nutella en Grondboontjiebotter Broodpoeding

4 Croissants
Nutella
Grondboontjiebotter
1 koppie Room (of melk)
½ koppie Strooisuiker
2 Eiers
1 teelepel Vanielje
'n Knippie sout
'n paar gekapte okkerneute en 'n bietjie esdoringstroop (opsioneel)

Sny die croissants oop en smeer nutella (of enige ander sjokolade smeer) aan die een helfte en die grondboontjiebotter aan die ander helfte. Ek smeer dit sommer baie dik. Mens kan self besluit of jy meer of minder van die een of ander wil hê. Plak die broodtjies weer toe en sny hulle in ongeveer 5 stukke elk.

Smeer 'n oondvaste bak met botter en ranskik die gesnyde broodjies daarin. Ek hou daarvan om hulle skuins in te pak sodat mens die sjokolade en grondboontjiebotter kan sien. Dit lyk ook mooi so gebak en die sjokolade wat bo is, is sommer ekstra lekker wanneer die gebak is.

Klits die res van die bestandele (buiten die neute en die stroop) goed saam en gooi die mengsel bo-oor die brood. Laat dit staan vir so 15 minute en verhit die oond tot 180° C.

Bedek die bak met foelie en bak vir 30 minute. Haal dan die foelie af, sprinkel die gekapte okkerneute bo-oor en bedruip liggies met esdoringstroop. Bak dan, sonder die foelie, vir 'n verdere 10 minute. Hou hom maar dop om te keer dat die stroop nie te veel brand nie.

Bedien warm en probeer jouself keer om nie alles op een slag op te eet nie. Dit is die volgende oggend nog net so lekker en jy sal jouself later jammer kry as jy nie nog het nie. Wel, dis my ondervinding van die saak.

Ek en Mnr. Kaalvoet eet dit sommer vir brunch en dit hou mens  nogal goed aan die gang so op 'n besige Saterdagoggend en is nog beter op 'n lui Sondagoggend.

Geniet dit!

No comments:

Post a Comment