Wednesday 30 April 2014

Perfekte Pekanneut Tert

Vrydag het 'n goeie vriendin, haar dogter en haar hond vir my kom kuier vir 'n lekker middag tee'tjie. Sy is oorsprongklik vanaf Texas en dus ook 'n bietjie ver van die huis af. Ons gesels altyd lekker saam oor alles wat ons mis - meestal ons ouers, die lekker weer en natuurlik al die lekker kos. Ek het dus onder andere besluit om haar te bederf met 'n lekker tuisgemaakte Pekanneut Tert - die mense van Texas is baie lief daarvoor. 

Die geheim van 'n lekker Pekanneut Tert is blykbaar dat jy hom so bietjie moet onderbak - die tert moet nog so effens wobble in die middel as jy hom uit die oond uit haal - dit sal wel stol soos dit afkoel. Bak hom tot hy hard is, dan sit jy met 'n taai tert - jy sal dit steeds kan eet en ek dink dit sal steeds lekker wees, maar nie soos dit hoort nie. 

Ek was heel trots op my eerste probeerslag en aangesien dit die goedkeuring van 'n egte Texan gekry het (en van haar dogter, haar hond en my man), deel ek graag die resep wat ek gevind het op D'oh!-I-Y. Ek het nou wel nie rerig my stroop presies afgemeet nie (want ek dink dit is basies onmoontlik om stroop te meet en dan nog al die stroop wat jy gemeet het weer uit jou maatkoppie te kry - so ek het sommer so lekker rofweg geskat) en ek het ook nie heeltemal so baie suiker gebruik nie (en van die witsuiker vir sagte bruinsuiker verruil), maar die 'bak feetjies' het op my geglimlag en gesorg dat alles tog goed uitgedraai het.

Amerikaanse Pekanneut Tert Resep

  • Ongebakte broskorsdeeg (jou eie resep of gekoop) 
  • 186 g pekanneut helftes 
  • 113 g strooisuiker 
  • 236 ml goue stroop 
  • 60 ml ingedampte melk 
  • 3 eiers, geklits 
  • 10 ml (2 teelepels) vanielje 
  • 11 g (3 eetlepels) meel 
  • knippie sout 
  • 56 g gesmelte botter 
Voer 'n tertbak met die deeg uit en laat dit solank rus terwyl jy die res van die resep aanmaak - moet nie die deeg vooraf bak nie. As jy nie jou eie deeg resep het nie, het ek hier 'n resep op my blog - Flukse Naweek - wat behoort te werk..of vat die maklike pad en gaan koop 'n goeie kwaliteit klaargemaakte rol deeg. Wat kan nou makliker wees?

Kap ongeveer 2/3 van die pekanneute, laat die res heel. Plaas al die pekanneute in die bodem van die tert - ek strooi eerste die gekaptes onder en plaas dan die heel neute bo-op. Volgende keer gaan ek sommer nog ekstra neute insit, want dit is net te lekker.

Meng die geklitste eiers met die suiker en gouestroop, en voeg dan al die oorblywende bestanddele by. Voeg die gesmelte botter laaste by. Meng tot eenvormig en gooi dan bo-oor die pekanneute. 

Plaas in die oond en bak teen 175C vir 50-60 minute. Ek het die tert hier teen 40 minute begin dophou en dit toe toegemaak met 'n stukkie foelie om te keer dat die neute en suiker nie te donker raak nie. Ek het nie my tert langer as 50 minute gebak nie, maar alles sal afhang van jou eie oond.

Ek kan dit werkliklik aanbeveel met 'n lekker koppie koffie of tee en dalk selfs 'n skeppie roomys as jy hom warm bedien. Geniet!

No comments:

Post a Comment