Friday 24 November 2017

Perfekte Pampoenpoffertjies

Onlangs nooi 'n vriendin ons oor vir ete en vra dat ek asseblief pampoenkoekies moet saambring. Ek wou seker maak ek bring die regte ding en vra toe of sy eerder pampoenkoekies of pampoenpoffertjies wil hê en verduidelik die verskil. Toe ek haar vertel van die heerlike  poffertjies in die dik karamelsous, was dit dadelik duidelik wat haar voorkeur was. Ek was maar te gewillig om in te stem. Wie kan nou so 'n ou soet poffertjie weerstaan? Nie ek nie!

Gelukkig het ek reeds 'n blikkie gaar pampoen in die kas gehad en was dit dus nie nodig om nog vooraf pampoen ook te kook nie. Met net 'n paar ekstra goedtjies van die winkel af en uit die koskas, kon ek sommer heel vinnig hierdie maklike gereg optower.  

Mnr. Kaalvoet het ewe hulpvaardig rondgestaan in die hoop om die strooppot uit te lek en was maar te gewillig om uit te help met skottelgoed was. Ek het nog nooit 'n man so ongeduldig gesien vir sous om klaar te kook nie en ek moes net keer dat hy nie sy mond verbrand toe dit by die uitlek kom nie. 

Pampoenpoffertjie Resep
(lewer 24 poffertjies)

Poffertjies
1 koppie Meel
1 koppie gaar Pampoen
1 Eier
¼ koppie Melk
2 teelepels Bakpoeker
1 eetlepel Strooisuiker
1 teelepel Gemengde Spesery (Mixed Spice - Kaneel, Neutmuskaat, Gemmer en Naeltjies) of Kaneel
'n Knippie Sout
Olie vir Diepbraai

Meng al die bestandele saam tot 'n gladde beslag en diepbraai eetlepels vol tot goudbruin. Laat goed dreineer.

 Sous
1 koppie Room
¾ koppie Suiker
½ koppie Goue Stroop
3 eetlepels Botter
1 teelepel Vanielje

Meng al die bestandele saam in 'n potjie en laat prut vir so 10 tot 15 minute tot 'n dik sous. Giet die sous oor die poffertjies en SMUL!!

Ek het my poffertjies en sous sommer al vroeg gemaak en dit in 'n oondvastebak met 'n deksel gesit en dit voor ete net in die oond laat opwarm. Ons het al te lekker geëet en toe die poffertjies op was, het ons sommer met ons lepels saam sit en sous uitkrap. Dis die perfekte ding om 'n koue, donker Britse dag op te kikker.


No comments:

Post a Comment