Wednesday 9 December 2015

Gematigde Winter

Ons Winter was tot dusver baie gematig, dus nie juis koud nie, maar ongelukkig winderig en nat. Vanoggend het die son 'n slag geskyn en ek en die voëls was ewe ywerig om die meeste daarvan te maak.


Ek was gelukkig genoeg om 'n houtkapper raak te loop. Hulle is gewoonlik redelik moeilik om af te neem, want hulle het so 'n manier om heeltyd om die tak te skuifel sodat jy hulle net mooi nie kan sien nie. Hierdie een was 'n bietjie nuuskierig en het my dopgehou terwyl ek hom afgeneem het.


Oral is die eekhorings ook nog besig om kos te versamel. Ek is mal daaroor omhulle dop te hou. Hulle wil altyd weghol, maar dan raak hulle nuuskurig en kom kyk altyd wat ek maak terwyl ek so onder die bome rondstaan. As die sonnetjie so skyn vind ek hulle dikwels aan die slaap op 'n tak in die sonnetjie of lekker morsig aan die eet met vingertjies soms vol grond. 


Blue Tits is van my gunsteling voëltjies. Hulle is piepklein, pragtig en parmantig. Die in my tuin is vreeslik mak en sit gewoonlik bo die kosbakke en raas terwyl ek die kos uitsit. In die Lente woon hulle in pare, maar in die Winter kom hulle bymekaar en is dan oral saam bedrywig in die bome. Laas week het ek op twee afgekom wat so hard aan die baklei was dat hulle glad op die grond geval het. As ek wou sou ek hulle kon optel, want hulle was so behep met die geveg. Ek moes later my hande bo hulle klap sodat hulle uitmekaar uit spat en weg vlieg.


Vandag was ek baie gelukkig om ook op 'n Reebok (Roe Deer) af te kom. Hulle is inheems en taamlik volop in Engeland en Skotland, maar dit beteken nie mens sien hulle gereeld hier naby die huis nie. Ek was besig om met 'n paar koeie te gesels toe sy nuuskierig raak en haar kop hoog bo die grasse uitsteek om te sien wat aangaan. As sy wil kan sy taamlik maklik geruisloos tussen die droe gras verdwyn.


Ek is altyd so dankbaar vir 'n bietjie son, want die Winters dae kan so kort en mistroostig wees. Ek dink altyd jy moet maar die beste maak van elke bietjie lekker en is so gelukkig dat ek so 'n pragtige omgewing het.


No comments:

Post a Comment