Thursday 17 December 2015

Kerskrans

Al die ou Kersfees gebruike maak soveel sin hier in die Noordelike halfrond. Met die kort donker dae het mens 'n inherente behoefte om helder groen goed in die huis in te sleep, kerse aan te steek en liggies oral op te hang net om die dae en nagte so 'n bietjie op te kikker. Oral waar mens ry is mense se huise en tuine met liggies oortrek en hang daar kerskranse op die voordeure. 


Toe ek onlangs gaan stap het, het ek in 'n digte deel van die woud op 'n Holly bos afgekom wat nog 'n hele paar van sy rooi bessie op gehad het. Dit het my dadelik laat besluit om so gou moontlik terug te kom en lower te kom pluk om hierdie jaar my eie kerskrans vir my voordeur te maak.

Dus het ek 'n paar dae gelede die bosse ingevaar met 'n snoeisker, tuin handskoene en 'n stewige sak om my plunder in huistoe te dra. Dit was 'n heerlike uitstappe en ek was gou weer terug by die huis met verskeie stukkies plante om mee te werk.


Ek het begin deur drie baie lang Ivy slierte in 'n sirkel te vleg. Vandaar het ek lang slap denne en connifer takke ingevleg en later stukkies rooi bessies ingesteek. Plek plek het ek klein stukkies groen draad gebruik om seker te maak niks val uit nie. Laastens het ek dieselfde draad gebruik om 'n klein lussie agter in te maak, sodat ek die krans op 'n spyker, wat gelukkig reeds in my deur was, kon hang.


Na so bietjie terugstaan kon ek enige takkies wat te lank of onnet was wegknip om 'n mooi digte sirkel te maak. Ek kon natuurlik ook linte of liggies of selfs stokkies kaneel of gedroogte lemoene daarin gesit het, maar ek het nogal gehou van my ruwe kransie. Elke keer as ek dit sien, maak dit my sommer gelukkig en dit bring daai lekker denne geur by die huis in soos jy instap. Ek sal dit volgende jaar weer doen, ek is seker dit kan net mooier raak.

1 comment:

  1. Kom nou eers by jou Kersfees inskrywing uit. Die kransie is pragtig en baie kreatief. Die bessies is so tipies kersfees as ek dink aan kersfeeskaartjies met die takkie en bessies op voorkant. W xx

    ReplyDelete