Monday 1 June 2015

Die Somer is hier..of is dit?

Vandag is die 1ste Junie en amptelik die begin van die Britse Somer. Hoera! 

Lê ek en baai in die tuin? Gaan ons die naweek see toe? Het ek 'n rok aan en is my sonbril aan my neus vas gegom? Nee, natuurlik nie. Die wind waai 'n woeste hou en dit reën basies al drie dae aaneen...en dit gaan sweerlik so aanhou vir nog drie dae. Tipies! Natuurlik word daar beter weer voorspel vir die naweek, maar dit sal ek eers glo as ek dit sien.

Mei was buitengewoon koel en die groente in die tuin vorder dus maar bitter stadig. Ek het gehoop om nou al iets te hê om te wys vir my harde werk, maar kan bloot spog met 'n paar aarbei en ertjie blommetjies. 


My een troos die afgelope maand - en dit was 'n reuse vreugde - was al die baba voeltjies wat trotse ouers mee kom spog het in ons tuin. Die spreeus het eerste hul opwagting gemaak met hul reuse kroos van vaal bruin kinders. Die blue tit het haar kleintjie kom leer bad in ons dammetjie en toe het die mossies ook hier opgedaag met die drie ougatse goedjies wat ek al ooit gesien het. Oral hol hul rond met vlerkies was flap en groot oop bekkies. Ouers moet net kos instop en verder moet ek net katte wegjaag. Die mossies is elke dag hier en is so mak, hul kom loer vir my deur die agterdeur opsoek na kos. Die blackbird was oor die naweek hier met sy een reuse kind, maar die het ons nog nie weer gesien nie. Die ouers dra nog kos aan, so ons weet hy word iewers versteek.


Dis natuurlik nie net die voëls wat tans kleintjies grootmaak nie. Onlangs het ons 'n bitter klein muis ook onder die laventel bossies gewaar, so rats, jy kan hom skaars met die blote oog sien. Met ons ou muis gaan dit nog goed en ons is al dik pelle. Ek los vir haar kos op spesiale plekkies en sy kom uit om dit te eet terwyl ek nog in die tuin rondwoel, ewe mak. Ons is natuurlik nie seker hoeveel muise ons het nie, maar hulle is welkom hier - al eet hulle al die voëls se kos op.


Verder maak die Iris bolle wat ek oral geplant het nou hul verskyning en is daar oral spikkels kleur in die tuin. Ons tuin tafel en stoele is ook geverf en gereed vir warmer dae en ek kan nie wag tot ons weer 'n slag buite kan sit en kuier.

No comments:

Post a Comment