Friday 9 January 2015

Ongeskikte oond...maar ten minste het ons Tunawielietjies

Gisteraand, nadat die hoeveelste bak resep in ons nuwe plek se simpel gas oond geflop het, moes ek die stryd gewonne gee en erken dat die oond basies niks kan bak nie. As iemand wat hou van bak, en basies nog nooit voorheen bak flaters begaan het nie, is dit erg frustrerend. 

Leeg staan my beskuitblikke dus sedert ons getrek het. Daar is ook geen vars brood vir Mnr. Kaalvoet om in te pak werk toe nie. Geen meer tuisgemaakte warm poedings op 'n koue wintersaand nie. Geen bros worsrolletjies vir 'n impromptu piekniek nie. Nêrens meer 'n brownie, muffin, koek of skon in sig nie. 

Ek kan nie anders as om redelik teneergedruk te voel oor die toedrag van sake nie. Nie net is ek mal daaroor om Mnr.Kaalvoet te bederf met nuwe lekker dinge uit die oond nie, maar ek geniet dit omtrent net soveel om die resepte hier te deel. Ek is dus nou nie seker wat om te maak nie, maar ek sal maar moet berus.

Gisteraand se vinnige Focaccia het dus glad nie gaar gekom nie, maar ek kon darm vroeër die dag, met groot gesukkel en 'n ongelooflike groot aanpassing in die baktyd, 'n paar Tuna Wielietjies produseer. Ek deel dus die resep hier, met wat ek ag 'n normale baktyd is, en hoop niemand anders het soveel issues met hulle oond soos ek nie.

Tuna Wielietjies

1 blikkie Tuna in olie (as jy, soos ek, Tuna in Water het, laat die water afloop en gooi net 'n skoot olyfolie by)
1 koppie gerasperde kaas
1/4 koppie mayonaise
1 eetlepel blatjang
1 ui, fyn gerasper of gekap
Rooipeper en Kruie na smaak

1 vel skilferkorsdeeg

Meng al die bestandele goed saam. Rol deeg in 'n groot reghoek uit (as dit nie alreeds so verpak is nie). Smeer mengsel uit oor deeg en rol die deeg op. 

Afhangende van hoeveel deeg jy het of hoe groot jy jou wielietjies wil maak, kan jy een of twee rolle maak uit die stuk deeg uit. Ek het ook die laaste sentimeter van die deeg met 'n geklitste eier gesmeer om die rol lekker te laat plak. 

Maak die rol (of rolle) toe met kleefplastiek en verkoel die deeg vir 'n halfuur of meer in die vrieskas sodat dit makliker in skywe gesny kan word. 

Verhit jou oond (wat hopelik werk) tot 220 grade. Sny deeg in skyfies en plaas op gesmeerde bakplaat. Laat rus hulle so effens voor jy hulle bak, sodat die deeg weer 'n bietjie kan ontspan na die koue van die vrieskas. As jy wil, kan jy ook die wielietjies borsel met van die geklitste eier om hulle 'n bietjie glans te gee. Bak vir 15 minute.


As die oond beter gewerk het, sou die wielietjies meer gepof het, maar dit smaak steeds baie lekker. So al het ek dus nou nie lekker brood om aan te eet vandag nie, kan ek darm so tussendeur myself vertroos met 'n Tunawieliejie.

No comments:

Post a Comment