Monday 17 November 2014

Fleet Verkenning

Ons woon nou al vir net oor die twee maande hier in Fleet en ten spyte van die koms van Winter, het ons steeds 'n paar lekker dae gehad om die area te verken. Ons is baie bevoorreg om naby 'n paar heerlike plekke te woon waar mens lekker lank kan stap. Ek kan nie wag om te sien hoe dit hier gaan lyk in die Lente nie, maar ek is ook seker dit gaan pragtig wees as ons 'n bietjie sneeu kry hierdie Winter.

Fleet Pond


Fleet pond is die grootste varswater massa in Hampshire en die reservaat waarin dit geleë is beslaan amper 55 hektaar van verskeie habitatte soos woude, heide bos, moerasse en rietbeddings. Dis net 'n myl se stap van ons huis af en 'n heerlike plek om te gaan verken. 


Ek het nou al 'n paar keer in die dag soontoe gegaan om die swane, ganse en eende te gaan voer en het ook al saam met Mr Kaalvoet oor naweke daar gaan verken. Die woude rondom die dam is nou so mooi met die herfs blare en met die mis wat soms so oor die water hang, is dit baie pragtig daar. Nie net is daar al die mooi watervoëls nie, daar is ook eekhorings, hasies, naaldekokers en 'n verskeidenheid voëls. Ek het selfs 'n varswater kreefie in 'n stroom gewaar. Hierdie tyd van die jaar groei daar ook oral sampioene en ander fungi. 


As daar nou een ding is wat ek nie kan weerstaan op so 'n stappie nie, is dit om die swane af te neem. Hulle is vir my so mooi en dan blyk hulle nog lief te wees vir die kamera ook. Al het ek nie eens brood nie, en het die ander voëls al lankal verdwyn, dan hang die swane nog uit om afgeneem te word.


Minley Wood

In die ander rigting vanaf ons huisie, kan mens weer langs 'n stroom afstap, oor 'n agterpad wat oor die M3 strek, en dan loop tot in Minley Wood. Dit is 'n mengsel van woude, bos paaidjies en velde. Dit is 'n entjie se stap, maar die pad self is mooi en die bestemming die moeite werd. Hierdie woud is sommer baie groot en strek tot in ander woude en bosse en mens sal sweerlik tot geen einde kan gaan stap hier. Ek het onlangs oor die 10km daar gaan stap met geen mens of einde in sig nie. 

Die weermag gebruik wel al die bosse en woude rondom Fleet vir opleiding, aangesien 'n hele paar kasernes en Sandhurst (The Royal Military Academy) naby geleë is. Dit is dus nie vreemd om in hulle vas te loop as mens hier gaan stap nie. Net die ander dag het ek op 'n groep afgekom wat besig was om te leer hoe om slote te grawe en doringdraad uit te rol. Die soldate hier is altyd baie gaaf en salueer mooi as jy groet.

Mens kom ook oral op bordjies af wat jou waarsku om nie met vreemde voorwerpe te peuter nie. Die eerste keer het was ek bekommerd dat dit dalk beteken mens kan nie daar stap nie, maar nou dan ons al meer van die omgewing gesien het besef ek die bordjies is oral in en om Fleet en nabygeleë dorpe en nie veel om oor bekommerd te wees nie. Ek bly maar net op die paadjies en sal nie daarvan droom om te karring aan vreemde dinge wat dalk daar mag rondlê nie. 


Minley Wood is behoorlik bedrywig met al die diertjies en voëls wat daar woon. Ek het een oggend in die mis op die mooiste prentjie afgekom. 'n Stroompie met groen grasbanke omring met hasies en pragtig gekleure fisante, blue tits en groen houtkappers. Dit het skaars werklik gevoel. Ek het ongelukkig nie die keer my kamera by my gehad nie, wat 'n jammerte is.

Ek kan sien dat ons nog in die toekoms baie tyd hier gaan spandeer en die area rondom Fleet baie gaan geniet. Nou moet die weer net saamspeel, ander moet ons maar wag tot Lente.

No comments:

Post a Comment