Sunday 14 December 2014

Ys ys ys

Dis nie die gewone dame nie wat vandag skryf nie, sy loop in die verre rond en Mr. Kaalvoet moet maar instaan, en ek is besig om die plek oor te neem.

Laas naweek het ek besluit om uit te kom want buite was dit sonnig, vars, en dinge was met 'n lagie ys bedek.


Dis soms sommer mooier as sneeu!


By die vlei, waar mens oor 'n loopplank moet gaan om by die water uit te kom, het ek hierdie geneem.


Na 'n wyle in die winter son, het alles weer ontdooi en was die wêreld weer vol kleur.


Met my geluk was daar ook 'n volmaan wat ek toe darem kon afneem daardie naweek. Hierdie naweek het ek beoog om te staar na Jupiter terwyl die Geminid Meteoor Reen aan die gang was. Teen die tyd dat Jupiter sy gesig wys, het my C6 en die oogstukke al 'n bietjie begin vries en ook opwasem. Jupiter se rooi bande kon ek darm sien, maar dit was maar dof. Toe pak ek dit maar op en verkyk my verder aan die meteore. 40! Dit was genoeg vir die aand en ek het selfs die kampstoel uit gehad, 'n mus, hoodie, handskoene, jas, boots, kombers en 'safety goggles' vir die vriesende oë. So sien ek dis nog 'n super helder aand en ek is oppad bed toe. Dalk nog net 'n paar. Ek sit toe sommer op die grond en kyk by die vensters uit na 'n verdere 10 meteore. My handige TS70 het my besig gehou met die Pleiades en die Orion nebula tussen die meteore deur. Dit was die beste in 'n lang tyd...




No comments:

Post a Comment