Wednesday 14 May 2014

Tyd vir 'n stukkie Kaasbrood

Man, soms het ek net nie tyd vir al daardie deegknie besigheid nie...en soms is ek net lus vir 'n lekker stukkie warm kaasbrood met botter. 

Hierdie week het ek op 'n lekker vinnige Kaasbrood Resep afgekom op Allrecipes.com - en met 'n bietjie aanpassing is hy sommer nog beter. Ek moet jou wel waarsku om nie soos ons net vinnig daaraan te wil proe nie - helfte van die brood later, was die proe gans te lekker en toe was die brood amper op. Ek dink dit sal veral lekker wees saam met braaivleis en goeie vriende.

Kaasbrood Resep

1 3/4 koppies gewone meel (ek het 1 1/2 koppies meel en 1/4 koppie semels gebruik)
2 eetlepels bruin suiker
2 1/2 teelepels bakpoeier
3/4 teelepel sout
rooipeper, paprika en gemengde kruie na smaak
1 koppie sterk kaas

1 eier
3/4 koppie melk
1/3 koppie olyf olie (of gewone olie as jy nie het nie - moet nie extra virgin olyf olie gebruik nie, dit sal tien teen een die smaak affekteer en 'n mors van goeie olie wees)

Voorverhit die oond tot 180grade en smeer 'n klein broodpannetjie met botter. 

Meng eers die droĆ« en dan die nat bestandele apart en meng dit dan alles saam. 

Ek het sommer ook 'n paar oorskiet sonneblomsade, pampoen- en dennepitte bygegooi vir tekstuur en 'n klein bietjie van die meel verruil vir semels (wheatbran) - omdat dit goed is vir die spysvertering. 

Die oorspronklike resep het ook veel meer suiker in, maar ek sien nie die punt nie en het dit dus verminder. Dit het ook nie enige speserye of kruie bevat nie - wat ek net dink stupid is en ek het dus rooipeper (net 'n titsel), paprika en gemengde kruie bygevoeg om ekstra smaak te verleen aan die kaas. 

Skep die mengsel in die pannetjie en bak vir 35minute tot gaar. Keer uit op 'n droograk om af te koel - as jy kan uithou - en eet dan saam met botter en mense vir wie jy omgee - want jy gaan dit nie met enige iemand anders wil deel nie...of miskien is dit net ek. 

Ek dink ek gaan sommer nou die laaste twee snytjie eet...

2 comments:

  1. Ha, dit klink nou lekker - dit sal nou lekker afgaan met 'n koppie dik ertjiesop of hou! yummie gaan dit probeer

    ReplyDelete