Thursday 15 May 2014

Ai die ongeduld!

Hierdie tyd van die jaar is ek altyd so ongeduldig om vordering in my groente tuin te sien. Dan, as dit nog heeltyd reen en die son skaars kop uitsteek, raak ek sommer baie ongelukkig. Die reen spaar my nou wel plante natgooi, maar as hulle nie genoeg son kry nie gaan hulle nie groei nie. Maar ek moet maar net vasbyt. Elke jaar dan dink ek alles gaan nou skeefloop en niks gaan reg uitwerk nie, maar dan is al die worry gewoonlik vir niks. Vandag skyn die son wel heerlik - die Britse weer is so wispulturig. 


Buite in die tuin het ek nou drie skorsie plantjies, waarvan een darm mooi vorder en selfs al 'n blom gemaak het. My mielies toon ook nou stadig groei en ek hoop hulle vaar beter as laas jaar. My aarbeie van verlede jaar het die winter buite ook goed oorleef en ek het selfs twee aarbei plante ontdek in 'n bedding waar ek hulle nie geplant het nie - ongelooflik. Laasjaar het ek ook die onderpunte van 'n klomp pruie en groenuie wat ek vir kosmaak gebruik het in die grond gedruk. Hulle het almal keer op keer opgekom. As ek daarvan nodig het, gaan knip ek net af en dan groei dit weer uit soos gras - ek sal skaars nodig hê om dit weer te koop. Die staan nog almal buite en is so gelukkig dat hulle nou selfs begin blomme gemaak het - nie so goed vir die eet nie, maar ek gun hulle 'n kansie om te blom. My Franse Boontjies kom ook mooi aan en ek dink ek het selfs een of twee miniatuur boontjies aan die groei.


In die huis het ek nou 'n lekker gesonde blaarslaai oes op die sitkamer vensterbank saam met 'n bakkie groenuie wat ek gesaai het. Op die slaapkamer vensterbank staan daar weer tamaties, blauhilde boontjies (wat veronderstel is om 'n donker pers boontjie te maak) en murgpampoentjies wat wag vir 'n plekkie buite. Die blauhilde's het sopas kop uitgesteek - letterlik, gisteraand was daar niks en vanoggend is hulle skielik daar. As ek lank na hulle kyk kan ek sweer ek sien hoe hulle groei. Ek kan nie wag om hulle buite te sien rank nie - maar dit sal seker nog 'n tydjie vat voor hulle by daardie stadium uitkom.

Plek plek het ek ook gewone beet wat opkom en ek het ook 'n bietjie spinasiebeet gesaai en basieliekruid. Ek het nogal 'n geneigdheid om my basieliekruid te verdrink, maar ek probeer maar weer hiedie jaar. Hierdie is die eerste keer wat ek spinasiebeet (chard) groei en ek is nogal opgewonde oor hierdie variëteit - 'brightlights' se stele is helderkleurig en as ek gelukkig is behoort hulle in allerhande kleure op te kom. Ons sal maar sien hoe hulle vorder. 

So nee, ek kan seker nie kla nie, ek is maar bloot ongeduldig!

No comments:

Post a Comment