Tuesday 1 July 2014

Beskuit en beplanning

Ek is nie lekker seker wat van Junie geword het nie...toe ek laas gekyk het was dit iewers in Mei en toe gaan ons Skotland toe en nou is dit Julie...so verskoon maar dat ek so lanklaas enige iets geskryf het. 

Skotland was 'n reuse lekker avontuur (al was Mr. Kaalvoet deur 'n bosluis gebyt) en ek hoop ons gaan sommer gou weer soontoe. Ons het oor die 2,500 myl gery - dit is oor die 4,000km - en elke dag was net 'n belewenis. Ek het vooraf voorbereiding deur baie navorsing te doen oor Skotse muggies, beskuit te bak, wortelslaai en tunaslaai  en ander padkos te maak en aan maniere  te werk om my groente tuin nat te hou in ons afwesigheid. 

Ek was meestal bekommerd oor die tuin. Dinge het net mooi op die punt gestaan om te begin vrugte lewer en ek kon nie bekostig dat die plante uitdroog nie. 

Aanvanklik het ek wynbottels vol water onderstebo in die grond gedruk, maar dit het nie baie goed gewerk nie en het ons soos alkoholiste laat lyk. Ek het ook plastiekbottels met klein gaatjies in langs die plante begrawe, maar die water het relatief vinnig uitgeloop en sou nie 'n week hou nie. 

Uiteindelik het ek net 'n paar bitter klein gaatjies in een sy van 'n plastiek bottel gemaak en dit vol water getap, toegedraai en die bottel op sy sy laat lê naby die plante. Dit het soos 'n bom gewerk en die plante net mooi nat genoeg gehou om die week te oorleef. Nou het ek skorsies en mange tout en murgpampoentjies en alles lyk baie mooi.

Buiten Niknaks, Biltong en Droëwors, is geen vakansie 'n vakansie sonder beskuit nie. Ek wou my gewone beskuit gebak het vir ons trippie, maar het die afgelope tyd so 'n hunkering na semel beskuit gehad. Eers moes ek 'n bietjie met my Ma gesels oor semels en hoe dit nou weer lyk, want ek was nie seker wat ek die kant moes koop om seker te maak ek het die regte ding nie. Gelukkig het ek toe reeds die regte ding in my kas, so daar was geen probleem nie. 

Die resep is een wat my Ma vir my gegee het. Ek het hom al wel op die internet gesien, so dit is nie juis 'n geheim nie. In teenstelling met my gewone resep vol allerhande bestandele is hierdie resep wonderlik eenvoudig en rerig baie lekker. Ek dink ek het dalk vanilla essence bygegooi, maar anders geen verandering gemaak nie. Aangesien die volle resep 'n liter room gebruik, het ek die resep halveer, want alhoewel die verhoudings dieselfde bly, kon ek dit nie oor my hart kry om 'n liter room in enige iets te gooi nie.

Semel Beskuit Resep

500g Bruismeel
250ml Suiker
4k Semels
2.5ml Sout

250g Botter
500ml Room

Meng eers die droe bestandele saam en frummel dan die botter in. Gooi room by en meng - ek het sommer my hande gebruik. Druk plat in 'n gesmeerde pan en bak teen 180grade vir 40minute. Sny of breek in stukkies en droog teen 100grade tot droog.

Die beskuit is heerlik! Ek sal nog fotos opsit van ons vakansie en meer vertel, maar ons het vreeslik baie fotos geneem, so ons moet eers 'n bietjie daaraan werk. Miskien moet ek eers vir my 'n koppie tee gaan maak...en 'n stukkie beskuit eet.

No comments:

Post a Comment